piątek, 7 lipca 2017

5.07 - Dzień 1

Wiedeń - Wiener Neustadt - Semmering
Dystans: 106,6 km, Suma podjazdów: 1432m

Po analizie prognozy pogody w Polsce i sposobu jazdy naszych kierowców stwierdziłem, że wystartuję z Wiednia. Od tego roku kursuje bezpośredni wagon rowerowy na trasie Gdańsk - Wiedeń, a do tego udało mi się dostać promocyjny bilet.

A co do samej trasy...
1.Było piekielnie gorąco. A przed wyjazdem chwaliłem się, że będę pokonywał dziennie po 150 km. NIE DA SIĘ. (tzn. ja nie dam rady). 20 kilo bagażu skutecznie w tym przeszkadza

2. Szukanie noclegu poszło wyjątkowo sprawnie. Gdy o 18 włączyłem apkę dostałem komunikat, że nocleg (całkiem niedrogi) jest 200m ode mnie

3. Nasi inżynierowie od ścieżek rowerowych mogliby się sporo nauczyć od austriaków, chociaż wyjazd z Wiednia był koszmarny. Dlatego będę unikał dużych miast









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz