wtorek, 24 lipca 2018

24.07 - Dzień 12.

Ulm - Erbach - Ehingen - Riedlingen - Mengen - Sigmaringen
Dystans: 110km; Łącznie: 1609km

Miasto Ulm jest znane z tego, że jest tam najwyższa katedra. Ma 161m wysokości. Niestety jest w remoncie. Poza tym urodził się tam Albert Einstein.
Zanim ruszyłem w drogę, trochę czasu spędziłem w centrum. Każdemu polecam zatrzymać się tu. Oprócz z starówki są bardzo fajne tereny spacerowe nad Dunajem.

Po tym co napisałem we wczorajszym wpisie nie zajeżdżałem już do wszystkich miasteczek. I pewnie kilka ciekawych obiektów ominąłem. Na szczęście musiałem zatrzymać się w Sigmaringen, bo później nie miałbym gdzie spać. Na szczęście, bo ominęłaby mnie taka perełka, jak miejscowy zamek. Moim zdaniem jest porównywalny z tym najsłynniejszym z Neunschweinstein. Może gdyby Walt Disney przyjechał kiedyś do Sigmaringen, inaczej wyglądały by Disneylendy.

Katedra w Ulm (najwyższa wieża)

Dunaj w Ulm




Zamek W Sigmaringen

Ratusz w Sigmaringen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz