czwartek, 9 sierpnia 2018

9.08 - Dzień 24

Dongo - Ponte del Passo - Chiavenna - przełęcz Maloja - Sankt Moritz - Pontresina
Dystans: 97km; Łącznie: 2991km

Pewnie nie wszyscy mi wierzą, ale trasa podróży powstaje z dnia na dzień. No może czasami dwa dni do przodu. Generalnie jadę przez Alpy :)
Dziś myślałem nad trzema wariantami. I wybrałem ten najtrudniejszy. Zamiast jechać po płaskim, wybrałem kolejną przełęcz: Passo Maloja. A to dlatego, że za nią leży Sankt Moritz. I mimo, że byłem już tu chyba 6 razy, to cały czas mi się tu podoba. Jest tu ponad 300 dni słonecznych w roku. Jednak dziś coś się popsuło i było pochmurno. Do jazdy to dobra pogoda, ale zdjęcia wychodzą słabe.
Wieczorem przyszła burza, ale na szczęście zdążyłem znaleźć hotel. Chyba cały upał z Europy jest teraz w Po


Jezioro Como

Stamtąd przyjechałem...

Tam jadę

Lago di Mezzola


Tam gdzieś jest St. Moritz

Trzeba się przyjrzeć - między drzewami wije się droga

Na przełęczy

Jezioro Silvaplana

Sankt Moritz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz