niedziela, 5 sierpnia 2018

4.08 - Dzień 20.

Courmayeur - Aosta - Wielka Przełęcz św. Bernarda - Martigny
Dystans: 125km; Łącznie: 2537km

To była najtrudniejsza trasa rowerowa, jaką kiedykolwiek pokonałem. Wjechałem na Wielką Przełęcz św. Bernarda na wysokość 2473 mnpm. Przewyższenie całej trasy wyniosło 3300m. I były już trasy z większą wysokością i przewyższeniem, ale tym razem gramoliłem się tam z 20 kg bagażem i od strony południowej, czyli tej bardziej słonecznej.
Cóż... było ciężko...
Przeczytałem, że podczas zawodów triathlonowych, tych co właśnie się odbywają w Gdyni, wydatek energetyczny zawodnika wynosi 4000kcal. Mój komputer pokładowy wyliczył więcej, a nie wie, że jadę z bagażem :)

Widok z okna hotelu

Kojejka linowa, w tle Mont Blanc
Dużo lepszy widok niż w Chamonix, ale Francuzi mają lepszy marketing

Mont Blanc czyli Monte Bianco

Droga z Courmayeur

Droga do Aosty

Aosta

Droga na przełęcz

Już prawie na przełęczy

Udało się

Teraz trzeba zjechać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz