sobota, 17 lipca 2021

14.07 - Kierunek Afryka - Dzień 4.

Wrocław - Świdnica - Wałbrzych - Kamienna Góra
Dystans: 110 km
Łącznie: 579 km

Dzień rozpocząłem od szukania wrocławskiego krasnala. Ale nie byle jakiego. Podobno wśród kilkuset jest jeden szczególny (w kontekście tego bloga) Krasnal-Rowerzysta. Niestety w miejscu, gdzie powinien się znajdować były prowadzony remont nawierzchni...

Sama jazda upłynęła pod znakiem deszczu i pagórków. Dwa razy chowałem się przed opadami na około godzinę. Mam ze sobą cały zestaw na deszcz, ale jest to na wypadek sytuacji awaryjnej: gdy nie będzie gdzie się schować, lub gdy będzie trzeba gdzieś koniecznie dojechać. A tak przynajmniej po trzech dość intensywnych dniach jazdy był pretekst do dłuższego odpoczynku w trasie.

Wieczorem otrzymałem dwie wiadomości, które mają wpływ na późniejszy etap wyprawy. Po pierwsze odwołąno mój lot powrotny z Hiszpanii, po drugie rośnie liczba przypadków covidowych w Europie (zwłaszcza w Hiszpanii). Ale teraz się tym nie będę przejmował.

Wrocławski ratusz

Jeden z kilkuset krasnali

Góra Ślęza

Katedra w Świdnicy

Sudety


Ratusz w Kamiennej Górze


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz