sobota, 17 lipca 2021

12.07 - Kierunek Afryka - Dzień 2.

Bydgoszcz - Żnin - Gniezno - Środa Wielkopolska
Dystans: 129 km
Łącznie: 320 km

Dziś dość krótki dystans. Powodem była burza w Żninie. Nigdzie mi się nie śpieszy, więc zamiast jazdy w deszczy mogę sobie pozwolić na dwie godziny dodatkowego odpoczynku. Mała liczba zdjęć jest spowodowana "walką o przetrwanie". Niestety na polskich drogach rowerzyści muszą być bardzo czujni i przez to nie miałem głowy do fotografowania.

Warto wspomnieć o technicznych aspektach wyprawy. Uważni czytelnicy bloga na pewno zauważyli, że mam nowe sakwy (czerwone zamiast niebieskich), które teoretycznie są bardziej pojemne (77 zamiast 70 litrów). Jednak z tą pojemnością coś jest nie tak, bo mam wrażenie, że podczas poprzednich wypraw miałem ze sobą więcej rzeczy.

Dodatkowo, przed wyprawą rower przeszedł gruntowny przegląd: wymieniłem przednie koło (nie tylko oponę) i dopasowałem kasetę (tylne zębatki) do jazdy pod górę. Ale przez to rower stracił na szybkości (może dzięki temu zyskał na bezpieczeństwie)


Rynek w Żninie

Katedra w Gnieźnie

Rynek w Środzie Wielkopolskiej


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz