czwartek, 1 sierpnia 2019

Dzień 10

Thalgau - Salzburg - Bad Reichenhall - Unken - Lofer - Saafelden
Dystans: 98km; Razem: 1411km

Jak wczoraj zaczęło padać, to skończyło dziś po 13. I była to naprawdę spora ulewa. Było to widać po drodze. A skoro wakacje mają być przyjemnością, dlatego uznałem, że nie będę jechał w deszczu. Stąd coraz mniejsza ilość kilometrów.

Salzburg uważam, za jedno z najciekawszych miast w Europie. Byłem już tu kilka razy. Dlatego tym razem ograniczyłem się do przejazdu wzdłuż rzeki i pojechałem dalej. Gdy moje podróżowanie będzie miało bardziej stacjonarny charakter wówczas na pewno w Salzburgu zatrzymam się dłużej.

10 dni jazdy to dosyć sporo, dlatego uznałem, że czas na odpoczynek. Jeden dzień planowałem tak naprawdę odpocząć, a drugiego dnia pobytu w Saafelden chciałem objechać okoliczne góry. Niestety znów pogoda się popsuła i dwa dni odpoczywałem.

Nocleg w Thalgau

Zalany Salzburg

Zamek Hochensalzburg

Na chwilę wjeżdżam do Niemiec

Zalane drogi rowerowe

Alpy Bawarskie

Okolice Saafelden

Saafelden

Saafelden


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz